23/6/10

Αποχωρεί από την Εθνική ο Γιάννης Τοπαλίδης

Την αποχώρησή του από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα προανήγγειλε ο επί εννέα χρόνια βοηθός του Ότο Ρεχάγκελ, Γιάννης Τοπαλίδης. Ο συνεργάτης του Γερμανού χαρακτήρισε καλύτερη στιγμή του την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού και χειρότερη τον αποκλεισμό από το προηγούμενο Μουντιάλ.

Έχει συνδέσει το όνομά του με τις τεράστιες επιτυχίες της Εθνικής ομάδας την τελευταία δεκαετία. Επιτυχίες όπως η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος το 2004, αλλά και προκρίσεις σε ένα ακόμα Ευρωπαϊκό και σε ένα Μουντιάλ. Δεν αναφερόμαστε στον Ότο Ρεχάγκελ, αλλά στον συνεργάτη του τα τελευταία εννιά χρόνια, Γιάννη Τοπαλίδη.



Ο βοηθός του Γερμανού μιλώντας μετά το τέλος του ματς με την Αργεντινή, προανήγγειλε την αποχώρησή του από το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.



Αναλυτικά ο Τοπαλίδης τόνισε: «Ναι για μένα ήταν η τελευταία βραδιά. Ευχαριστώ όλους που ήταν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στην ομάδα. Αυτά τα 9 χρόνια ήταν πολύ καλά και δεν πρόκειται να τα ξεχάσω. Ακόμη και αν μείνει ο Ρεχάγκελ εγώ θα φύγω. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που ήμουν τόσα χρόνια στην Εθνική. Δεν το φανταζόμουν ποτέ ότι θα ήμουν σε τόσο ψηλό επίπεδο και σε μία τόσο καλή ομάδα.



Σε όλο αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη χαρά ήταν η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού και το ότι πήραμε την πρόκριση για το Μουντιάλ. Η χειρότερη όταν χάσαμε την πρόκριση για το προηγούμενο Παγκόσμιο Κύπελλο. Όσον αφορά το ματς θέλαμε την πρόκριση αλλά δεν ήρθε. Για να τα καταφέρουμε, όλα θα έπρεπε να ταιριάξουν σήμερα. Ελπίζαμε αλλά λόγω των αλλαγών δεν καταφέραμε να κάνουμε κάτι καλό. Δεν μπορέσαμε να ρισκάρουμε».

http://www.naftemporiki.gr/