22/6/10

O Γιάννης Μηλιώκας σπάει την σιωπή του, και αρχίζει εμφανίσεις

Ο Γιάννης Μηλιώκας και η Γεωργία Γραμματικού μας φιλοξένησαν στο σπίτι τους και μας άνοιξαν αυθόρμητα την καρδιά τους."Όπως ξέρεις βιώσαμε μία 10ετία-15ετία όπου εμφανίστηκαν πάρα πολλοί άνθρωποι για να μας πούνε τα ίδια πράγματα με διαφορετικό κοστούμι. Εγώ δεν...

έμαθα από τους γονείς μου τέτοιο παραμύθι ώστε να το περιφέρω μέσα στην πόλη. Έμαθα να εργάζομαι και να εμφανίζω την εργασία μου. Την κοπάνησα λοιπόν για καινούργια πράγματα και προετοιμάστηκα για κάτι τελείως διαφορετικό απ’ ό,τι κάνουνε όλοι. Τώρα που ήρθε η ώρα να εμφανίσω την εργασία μου επανήλθα. Μαζί με τη Γεωργία κάναμε ένα στούντιο κι έτσι από φέτος αρχίζουμε δικές μας παραγωγές, δηλαδή δίνουμε τραγούδια σε όποιον γουστάρουμε ή τα λέμε εμείς. Χρειάζεται μια υπέρβαση. Εγώ την υπέρβαση την έμαθα από γεννησιμιού μου. Δουλεύω από 6,5 χρονών...

παιδί και προς μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι και οι αρχαίοι Έλληνες, για τους οποίους έχω μια αγάπη, εργάζονταν πάρα πολύ και έλεγαν λίγα. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και στο βιβλίο που έγραψα.



http://www.tralala.gr/