23/6/10

Η Έφη Σαρρή με ακατάλληλη on line εκπομπή!

Βγαίνει στο Διαδίκτυο με... ακατάλληλη εκπομπή! Η Εφη Σαρρή αύριο ξεκινάει ζωντανή εκπομπή στο δικό της blog. Θα λέγεται «Ακατάλληλο με την Εφη» και θα βγαίνει μέσα από το σπίτι της, ενίοτε και από την κρεβατοκάμαρά της! Τα θέματα της εκπομπής -που θα τα συζητάει τηλεφωνικά με το κοινό- είναι εμπνευσμένα από τους τίτλους των τραγουδιών της!

«Πριν από λίγες ημέρες δημιούργησα το δικό μου διαδικτυακό τόπο και αρχίζω να εκπέμπω από την Πέμπτη. Είμαι πολύ χαρούμενη που θα κάνω μια εύθυμη νυχτερινή εκπομπή, η οποία θα βασίζεται σε συζητήσεις με τους θαυμαστές μου, αλλά και με οποιονδήποτε θέλει να μιλήσει μαζί μου. Αφορμή για την επικοινωνία μαζί τους θα αποτελούν τα τραγούδια μου και ειδικά οι τίτλοι τους. Για παράδειγμα "Σεισμός ερωτικός", "Τα κρεβάτια τα ξένα", "Μάλλον θα με δεις με κάποιον άλλον", "Ατύχησες", "Αγόρι καλοκαιρινό"... Σύμφωνα με τον κάθε τίτλο και όπως αυτόν τον αντιλαμβάνεται ο κόσμος θα κυμαίνονται οι συζητήσεις μας...» λέει η ίδια στην «Espresso».



Η Εφη Σαρρή θα «βγαίνει» από διάφορους χώρους του σπιτιού της και θα συμπεριφέρεται άνετα σαν να μην υπάρχει κάμερα. Θα μπορούσαμε να το πούμε και ένα είδος ριάλιτι αυτό που θα κάνει. Το κοινό θα παρακολουθεί την Εφη και σε εντελώς προσωπικές της στιγμές. «Οπως να βάφομαι, να φτιάχνω τα μαλλιά μου με τον κομμωτή μου, να κάνω γυμναστική και γενικώς ό,τι προκύψει...» συμπληρώνει με χιούμορ.



Προσθέτει μάλιστα ότι «τώρα θα μπορεί να λέει άνετα τη γνώμη της για όλους και για όλα στο δικό της ζωντανό blog». Τη ρωτήσαμε αν θα δίνει και απαντήσεις στον Λάκη Λαζόπουλο όταν αναφέρεται σε εκείνη. «Εχει έναν μήνα να με πιάσει στο στόμα του... Θα πρέπει να πω ότι έχω αποφασίσει να μην ξανασχοληθώ με αυτό το θέμα. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Αυτό που με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι να κάνω μια εκπομπή που να τη βλέπει πολύς κόσμος!»

http://www.ierosagon.org