4/5/10

Στο 4% οι απολύσεις, ανοιχτό το ενδεχόμενο περικοπών στις αποζημιώσεις

Την αύξηση του ποσοστού των απολύσεων στον ιδιωτικό τομέα από 2% σε 4% ανακοίνωσε ο υπουργός Εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε την Τρίτη. Για το θέμα της αποζημίωσης, ο κ. Λοβέρδος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μείωσης του ύψους της, λέγοντας πως η μέθοδος και ο τρόπος καταβολής της, θα ρυθμιστούν με Προεδρικό Διάταγμα μετά από πρόταση των υπουργών Οικονομικών και Οικονομίας.

Η εισήγηση του υπουργείου Εργασίας είναι να μη διαφοροποιηθεί το ύψος της αποζημίωσης, αλλά να καταβληθεί μέσα σε ένα εξάμηνο χωρίς προκαταβολή, όπως είπε ο κ. Λοβέρδος.

Σχετικά με τον κατώτατο μισθό, ο υπουργός Εργασίας σημείωσε πως υπάρχει πρόβλεψη για μαθητεία ενός έτους με μικρότερη αμοιβή που θα καλύπτεται από τον ΟΑΕΔ.

Ο υπουργός Εργασίας ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα κατάργησης των συλλογικών διαπραγματεύσεων, καθώς προστατεύεται από τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη.

Ο Ανδρέας Λοβέρδος επιβεβαιώσε ότι προωθείται ρύθμιση, με στόχο την ανακοπή του κύματος παραιτήσεων στο Δημόσιο.

Σύμφωνα με τη ρύθμιση αυτή, επιτρέπεται η ανάκληση της παραίτησης με τη ρητή διατύπωση ότι διατηρούνται τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα που έχουν κατοχυρωθεί μέχρι τη συνταξιοδότηση, με τους σημερινούς όρους.

Στην άφρονα πολιτική της κυβέρνησης για το Ασφαλιστικό, απέδωσε το κύμα φυγής από το Δημόσιο, μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM 99,5 ο επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Εργασίας ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, Γιώργος Ρωμανιάς.

http://www.in.gr/