4/5/10

Η απάντηση της ΕΡΤ

Με μια λιτή δήλωση η διοίκηση της ΕΡΤ ΑΕ προσπαθεί να εξηγήσει τα σημερινά συμβάντα:Σήμερα, στις 21.30 ομάδα αδιόριστων ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, παρά τις προσπάθειες των αστυνομικών δυνάμεων, εισέβαλε βίαια στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ και κατέλαβε το στούντιο την ώρα που το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ ήταν σε εξέλιξη.

Η διοίκηση της ΕΡΤ με γνώμονα τη διαφύλαξη της σωματικής ακεραιότητας των ανθρώπων της και όλων των παρευρισκομένων αποφάσισε να μεταδοθεί ολιγόλεπτη δήλωση των αδιόριστων εκπαιδευτικών στο δελτίο ειδήσεων της ΕΤ1 στις 23.00.

Η διοίκηση της ΕΡΤ καταδικάζει απερίφραστα τη βίαιη εισβολή των διαμαρτυρόμενων εκπαιδευτικών δηλώνοντας ότι τέτοιες ενέργειες λειτουργούν σε βάρος της απρόσκοπτης ενημέρωσης των πολιτών ενώ αντίκεινται στο δημοκρατικό διάλογο αλλά και σε κάθε έννοια νομιμότητας.

Βέβαια η ανακοίνωση δημιουργεί κάποια ερωτήματα:

1) Επιρρίπτει ευθύνες στην ΕΛ.ΑΣ. για ολιγωρία η ΕΡΤ;

2) Αφού ήξερε τι γινόταν έξω από το κτίριο της γιατί δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα για την απρόσκοπτη λειτουργία των καναλιών (σφράγισμα εισόδων, κλείδωμα control rooms και studios, ενεργοποίηση εφεδρικού στούντιο)

3) Ο Υπεύθυνος Ασφαλείας του κτιρίου θα αναλάβει τις ευθύνες του; Θα υπάρξουν παραιτήσεις υπευθύνων;

4) Η ΕΡΤ θα κρατήσει την ίδια στάση σε όσες ομάδες επιχειρήσουν με τον ίδιο τρόπο να μεταδώσουν το μήνυμα τους; Θα δίνει βήμα διαλόγου μόνο σε όσους επιχειρούν βιαίως ή θα προσπαθήσει να δώσει βήμα στην κοινωνία μετά το σημερινό μάθημα; Θα συνεχιστούν τα διαγγέλματα υπουργών μέσω ενημερωτικών εκπομπών;

http://www.mediablog.gr/