3/5/10

Τσίπρας: «Ζούμε μία βίαιη μεταπολίτευση»

Θέμα δημοκρατικής νομιμοποίησης της κυβέρνησης έθεσε ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, κατά τη συνάντησή του στο Προεδρικό Μέγαρο με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, καταθέτοντας και επίσημα την πρόταση του κόμματός του, για διεξαγωγή δημοψηφίσματος για τα κυβερνητικά μέτρα.


Ο κ. Τσίπρας δήλωσε ότι το κόμμα του έχει εμπιστοσύνη στον πρόεδρο της Δημοκρατίας, «καθώς από την ίδια του την ιστορική διαδρομή έχει αποδείξει ότι είναι αντιστασιακός και αντάρτης».

Ειδικότερα, ο κ. Τσίπρας δήλωσε: «Ζούμε κρίσιμες και ιστορικές στιγμές, όπου ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Τίθεται θέμα δημοκρατικής νομιμοποίησης της κυβέρνησης που προχωρά σε επιλογές που υπερβαίνουν τη λαϊκή εντολή που έλαβε πριν έξι μήνες, μια εντολή που δεν ήταν για την κατεδάφιση της κοινωνίας, αλλά για την προστασία των αδυνάτων».

Παράλληλα, επεσήμανε, ότι εξέφρασε προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας την έντονη δυσαρέσκεια του ΣΥΡΙΖΑ για την πρόταση του πρωθυπουργού να συγκληθεί Συμβούλιο Πολιτικών Αρχηγών κατόπιν εορτής, όπως είπε.

«Είναι επικίνδυνη η προσπάθεια να χειριστεί η κυβέρνηση το θεσμό του προέδρου της Δημοκρατίας και συνολικά την πολιτική ηγεσία για επικοινωνιακούς σκοπούς. Η πολιτική ηγεσία δεν μπορεί να αποτελέσει το ντεκόρ για μια συναίνεση, με την οποία δεν συμφωνεί η ίδια η ελληνική κοινωνία, η οποία θεωρεί τα μέτρα άδικα και καταστροφικά και ζητά δικαιοσύνη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Τσίπρας.

Συγχρόνως, κατέθεσε την πρόταση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος για τα μέτρα, κάνοντας λόγο «για δημοκρατική διέξοδο» και τονίζοντας ότι «υπάρχει εναλλακτικός δρόμος με αύξηση των εσόδων από τους έχοντες και κατέχοντες και όχι από τους αδύναμους».

Ειδικότερα για το θέμα αυτό είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά τη λαϊκή ετυμηγορία, «προκειμένου να κρίνει ο λαός αναφορικά με τα κυβερνητικά μέτρα, που οδηγούν σε έναν ολισθηρό και σκοτεινό δρόμο που θα επηρεάσει τη χώρα για την επόμενη 20ετία».

http://www.kathimerini.gr/