Πέφτει χοντρό βρισίδι στην ΕΡΤ. Οι συνδικαλιστές διέκοψαν το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ φωνάζοντας και υβρίζοντας την...
Μαρία Χούκλη! Φώναζαν συνθήματα κατά της υπουργού Παιδείας και κατά της κυβέρνησης. Η παρουσιάστρια έδωσε πάσα για διαφημίσεις κάτω από οχετό ύβρεων εναντίον της. Γίνεται χαμός...