3/5/10

Χαμός στην ΕΡΤ-Καθηγητές έκαναν ντου στο ραδιομέγαρο

Πέφτει χοντρό βρισίδι στην ΕΡΤ. Οι συνδικαλιστές διέκοψαν το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ φωνάζοντας και υβρίζοντας την...
Μαρία Χούκλη! Φώναζαν συνθήματα  κατά της υπουργού Παιδείας και κατά της κυβέρνησης. Η παρουσιάστρια έδωσε πάσα για διαφημίσεις κάτω από οχετό ύβρεων εναντίον της. Γίνεται χαμός...

http://fimotro.blogspot.com/