Αναρίθμητες οι δηλώσεις Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου από την εκλογή της νέας κυβέρνησης. Αναρίθμητες και οι διαψεύσεις τους. Όπως και η σχετικά πρόσφατη. Ότι η προσφυγή στο ΔΝΤ δεν θα απαιτούσε νέα μέτρα και ότι αρκούσε το αρχικό πρόγραμμα σταθερότητας...
Πάλι διαψεύστηκαν. Απόδειξη ότι πορευόντουσαν και πορεύονται χωρίς σχέδιο , χωρίς στρατηγική. Βλέποντας και κάνοντας. Και θα διαψευστούν πάλι. Όταν ο μηχανισμός στήριξης θα πρόκειται να δώσει την δεύτερη δόση των 110 δις τότε θα κληθούν να πάρουν νέα μέτρα. Και πάει λέγοντας. Απλά υπενθυμίζουμε ότι η έλλειψη στρατηγικής και σχεδίου για μία κυβέρνηση δεν εκφράζει απλά την ανικανότητά της αλλά και την επικινδυνότητά της για τη χώρα που κυβερνά.
http://www.taseis.net/
