Το δελτίο διακόπηκε και οι επιτελείς της ΕΡΤ υποστηρίζουν ότι περιμένουν να έρθει ηδιοίκηση για να απόφασίσει αν θα βγάλουν σε live μετάδοση τους συγκεντρωμένους...
Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν πως θα παραμείνουν στο στούντιο εως ότου τους επιτραπεί να παρέμβουν ζωντανά και να θέσουν τα αιτήματά τους.
Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/05/blog-post_7241.html#ixzz0mtdHBsF9
Σφοδρή σύγκρουση στη Βουλή της Γεωργίας: Βουλευτές κυβέρνησης και
αντιπολίτευσης σε γροθιές (Video)
Πριν από 10 δευτερόλεπτα
