3/5/10

ΚAΤΑΛΗΨΗ ΝΕΤ τώρα: Ζητούν να βγουν στον αέρα

Το δελτίο διακόπηκε και οι επιτελείς της ΕΡΤ υποστηρίζουν ότι περιμένουν να έρθει ηδιοίκηση για να απόφασίσει αν θα βγάλουν σε live μετάδοση τους συγκεντρωμένους...
Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν πως θα παραμείνουν στο στούντιο εως ότου τους επιτραπεί να παρέμβουν ζωντανά και να θέσουν τα αιτήματά τους.

Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/05/blog-post_7241.html#ixzz0mtdHBsF9