3/5/10

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ (ΑΠΟ Ν. ΦΑΛΗΡΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΛΛΙΘΕΑ) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΒΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Π. ΦΑΣΟΥΛΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΗΣΑΠ

Ύστερα από έντονο διάβημα του Δημάρχου Πειραιά κ. Παναγιώτη Φασούλα, η Διοίκηση του ΗΣΑΠ, δεσμεύτηκε , ότι ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος θα αρχίσει να λειτουργεί ξανά, από τη Δευτέρα 10/5/2010, στο τμήμα Ν. Φαλήρου - Καλλιθέας.

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Παναγιώτης Φασούλας διαμαρτυρήθηκε στη Διοίκηση του ΗΣΑΠ, για την πολύμηνη ταλαιπωρία που υφίστανται οι Πειραιώτες, από τη διακοπή της λειτουργίας του....
 Ηλεκτρικού, στο τμήμα Ν. Φαλήρου - Καλλιθέας, εξ αιτίας των έργων εκσυγχρονισμού των γραμμών.
Ο κ. Φασούλας επεσήμανε ότι η κατανόηση των Πειραιωτών, για μια λογική διάρκεια των έργων, έχει εξαντληθεί και ζήτησε από τη Διοίκηση του ΗΣΑΠ, άμεση επαναλειτουργία του Ηλεκτρικού του τμήματος Ν. Φαλήρου - Καλλιθέας.

http://www.ana-mpa.gr/