3/5/10

Κατσέλη: Σε ύφεση η Ελλάδα την επόμενη διετία

Την εκτίμηση ότι στην Ελλάδα δεν πρόκειται να υπάρξει ανάπτυξη την επόμενη διετία διατύπωσε η υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη, μιλώντας στο digital economy forum που διοργανώνει ο ΣΕΠΕ.

Η υπουργός εξέφρασε την άποψη ότι η ελληνική οικονομία δυνατότητα αναθέρμανσης της οικονομίας στη διετία δεν υπάρχει και ότι η προσπάθεια πρέπει να επικεντρωθεί στη δημοσιονομική εξυγίανση, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και στην ηενίσχυση της διαφάνειας.

http://www.sofokleousin.gr/