Την εκτίμηση ότι στην Ελλάδα δεν πρόκειται να υπάρξει ανάπτυξη την επόμενη διετία διατύπωσε η υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη, μιλώντας στο digital economy forum που διοργανώνει ο ΣΕΠΕ.
Η υπουργός εξέφρασε την άποψη ότι η ελληνική οικονομία δυνατότητα αναθέρμανσης της οικονομίας στη διετία δεν υπάρχει και ότι η προσπάθεια πρέπει να επικεντρωθεί στη δημοσιονομική εξυγίανση, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και στην ηενίσχυση της διαφάνειας.
http://www.sofokleousin.gr/
