3/5/10

Σύνθημα σε κλαμπάκι της Μυκόνου

Τελικά η επανάσταση θα ξεκινήσει απο την Μύκονο. Ήδη οι κινητοποιήσεις άρχισαν μέσα στο σαββατοκύριακο όταν οι ...φτωχοί και αγανακτησμένοι πολίτες έριξαν το πρώτο σύνθημα στα κλαμπ.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ ΟΛΙ ΡΕΝ - ΟΛΙ ΡΕΝ φώναζαν. ΕΞΥΠΝΟ αν και οι τύποι είναι για πολλές σφαλιάρες!!!