4/5/10

Ντροπή ρε παιδιά!!

Κύριοι του ΚΚΕ ποιός σας είπε οτι έχετε δικαίωμα να βεβηλώνετε το ιερότερο μνημείο του ελληνισμού; Είναι δυνατόν να υψώνετε ρε πανώ στην Ακρόπολη πολιτικό πανό και να κάνετε κατάληψη; Και δίκιο να έχετε το χάνετε αυτόματα. Δεν το καταλαβαίνετε δηλαδή;