4/5/10

Οι απώλειες των συνταξιούχων

Το έχουμε ξαναπεί. Αυτό που γίνεται με τους συνταξιούχους είναι έγκλημα. Δείτε τον πίνακα με τις απώλειες εισοδήματος και κατεβείτε όλοι άυριο στους δρόμους