4/5/10

"Είναι άδικο να επιρρίπτουν ευθύνες στην Αριστερά"

Επίσημη συνάντηση με τη γγ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα θα ζητήσει ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, όπως δήλωσε ο ίδιος μιλώντας στο ΣΚΑΪ 100,3. Πρόσθεσε πως υπάρχει σύγχυση και απογοήτευση στην κοινωνία και η αριστερά ευθύνεται επειδή δεν κατάφερε ενωμένη να προτείνει εναλλακτικό σύστημα εξουσίας.

Παράλληλα είπε πως «είναι άδικο αυτοί που έφεραν τη χώρα σε αυτό το σημείο να ρίχνουν ευθύνες στην αριστερά. Είμαστε οι πρώτοι που είδαμε την κρίση, όταν κάποιοι πανηγύριζαν για το ισχρυό ευρώ... είμαστε οι πρώτοι που είπαμε ότι έχουμε γίνει πειραματόζωο», υπογράμμισε ο κ. Τσίπρας, λέγοντας παράλληλα ότι έχει κουραστεί να ακούει για μονοδρόμους.

«Αυτοί οι μονόδρομοι μας οδήγησαν σήμερα στο βούρκο» είπε ο κ. Τσίπρας και τόνισε ότι η Ελλάδα θα μπορούσε να προωθήσει συμμαχίες με τις ελλειμματικές χώρες του νότου και με τις κοινωνικές δυνάμεις «που έχουν διαφορετικές απόψεις από αυτές της κα. Μέρκελ».

Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε ότι πράγματι υπάρχει το πρόβλημα του ελλείμματος και του χρέους, αλλά η λύση δε θα δοθεί με την αναδιανομή του εισοδήματος εις βάρος των χαμηλόμισθων.

«Υπάρχει και άλλος δρόμος, ακκλα απαιτεί συγκρούσεις με τα μεγάλα συμφέροντα» υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας και είπε ότι αυτό ήταν κάτι που είχε υποσχεθεί προεκλογικά ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, αλλά δεν το εφάρμοσε.

http://www.skai.gr/