Η Υπουργός Παιδείας απόψε στις 22:00 στη ΝΕΤ στην εκπομπή Προσκήνιο". Αυτό είναι το γραπτό sms που στάλθηκε σε κινητά όχι μόνο δημοσιογράφων αλλά σε λίστες χιλιάδων κινητών εκπαιδευτικών με αποστολέα το "YP_PAIDEIAS", δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας.Θα μας απαντήσει άραγε ποτέ η με ύφος 100 καρδιναλίων κυρία Διαμαντοπούλου που υποτίθεται ότι κόπτεται για τις περικοπές δαπανών στο Υπουργείο της, για ποιο λόγο διαφημίζε την αποψινή της παρουσία στη ΝΕΤ μέσω του Κέντρου μηνυμάτων του... Υπουργείου Παιδείας;
Για ποιο λόγο είμαστε υποχρεωμένοι μέσα σε τέτοια κρίση να πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι τη ρεκλάμα της κυρίας Διαμαντοπούλου, η οποία θα έπρεπε άμα ήθελε να ενημερώσει τους ψηφοφόρους της να βάλει το πολιτικό της γραφείο να τα πληρώσει!
Κυρία Διαμαντοπούλου το κέντρο αποστολής μηνυμάτων του ΥΠΕΠΘ είναι προς ενημέρωση τον εκπαιδευτικών συντακτών και μόνο, όχι για να κινητοποιείτε τους ψηφοφόρους.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ! ΛΑΜΟΓΙΑ!!!
http://trelokouneli.blogspot.com/
