3/5/10

Tην πέμπτη το ΑΕΚ-Άρης

Η απεργία χτυπά και το ποδόσφαιρο. Έτσι ο αγώνας ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Άρη δεν θα γινει τετάρτη αλλά λόγω απεργίας των υπαλλήλων του ΟΑΚΑ θα διεξαχθεί την πέμπτη (19.00 - ΣΚΑΙ)